❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 10926
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







 

ماکه این همه زحمت میکشیم ...       Pottery

دلخور میشیم ... نظر ندین هاااااا           Grrr

 

آبجیم حساس میشه هاااااا           Evil

نظر بدین خو؟؟      Lightbulb Idea

 


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:04---5 بهمن 1391
آره آدم وقتی نوجوونه یه جور خاص عاشقه که بهتره بگم وابستگی افراطی که می تونه ضربه بزنه...


❤しѺ√乇❤
ساعت12:25---3 آذر 1391
این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ



جان شما و خاطره هامان خداحافظ



من میروم بدون تو اما دعایم کن



در اولین تراوش باران خداحافظ



سلام...

اینبار اومدم واسه خداحافظی....ممنونم از اینکه توی این مدت تنهام نذاشتی و با نظرات زیبات باعث دلگرمیم برای نوشتن شدی...با اجازت دارم وبلاگمو میبندم...برای ادای احترم اومدم تا با خبرتون کنم...

برای آخرین خداحافظی منتظرتم...

بهترینهارو برات آرزو میکنم..همونایی رو که هیچکس برام آرزو نکرد....

آرزوی خوشبختی و سعادت رو براتون دارم...

به امید دیداری دیگر در دنیایه واقعی...

دوستدارت * علی *

خدانگهدار....

love_66.loxblog.ir

پاسخ:چرا علی خان باش دیگه وبلاگ به این خوبیه


❤しѺ√乇❤
ساعت21:04---28 مهر 1391
دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی
خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر
و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی . . .


❤しѺ√乇❤
ساعت23:44---16 مهر 1391
وقتی کسی را دوست دارید … حتی فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود…
در کنار او که هستید، احساس امنیت می کنید…
حتی با شنیدن صدایش، ضربان قلب خود را در سینه حس میکنید….
دوستتــــــ دارمــــــ...

www.love_66.loxblog.IR

مـ ـنـ ـتـ ـظـ ـر تـ ـم...


لیلا
ساعت20:46---14 مهر 1391
سلام ساحل جان خوبی مرسی که به من سر زدی وبلاگ خوبی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنیم منو با اسم رویای کودکی بلینک خبر بده لینکت کنم . وقتی اومدی نظر یادت نره
پاسخ:چشم حتما


❤しѺ√乇❤
ساعت21:26---4 مهر 1391
بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند”

love_66.loxblog

منتظرتم...



❤しѺ√乇❤
ساعت14:36---31 شهريور 1391
نگـــــــران نباش،

حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام...

دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم

آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ” زندگیست ”

آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ نشــــود...

راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم...

” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ”... خــــــوبِ خــــوب...

مـ ـنـ ـتـ ـظـ ـر تـ ـم...


ساعت23:18---21 شهريور 1391
فداتشم اجی،وبت عالیهپاسخ:مرسی خانمی

sole sad
ساعت22:23---11 شهريور 1391
وب خوشگلی داری آجی

آرتمیس
ساعت13:01---28 مرداد 1391
ايا ميدانستيد اين نوزاد برنده زيباترين لبخند جهان شده است!!؟؟
زوووووووووود بیا آپم


علی
ساعت23:57---27 مرداد 1391
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم...


یوسف
ساعت16:35---18 مرداد 1391
سلام وب خوبی داره خوشم اومد توهم بیای ها
پاسخ:حتما


عاطفه
ساعت21:15---13 مرداد 1391
ساحل جون وب قشنگی داری عزیزم

اون نی ن یهاش منو کشتهههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 31 خرداد 1398برچسب:, ] [ 19:35 ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو